15/08-09

Hej! Idag har jag varit med Charlie, Coffe och Mehrdad på kulturkalaset och det var roligt :). Vi gick runt i nästan hela stan och Coffe tjatade hela tiden om indianerna som var i Brunnsparken. Sen åkte vi hem eller a jag åkte inte hem utan jag åkte med Coffe hem till honom sen gick vi hem till Mehrdad och spelade lite spel och sen kollade vi på en cp film som va riktigt j**la störd men rolig filmen hette The dirdy Birdey och när vi såg det så skrattde vi för Coffe e ju Birdey xD. Sen gick vi hem till Coffe och kollade på en skräck film och nu sitter jag här vid datorn skriver i min blogg :). Aja nu orkar jag inte skriva mer så ni får ha det så gött.

Kommentarer
Postat av: birdey

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



the indianerna!!!

2009-08-20 @ 09:14:57
URL: http://birdey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0