Nu var det ett tag sen

Ja som sagt nu var det ett tag sen jag bloggade men jag ska försöka hinna skriva så mycket jag kan och om jag vill eller orkar för som dem flesta av er redan vet så har jag börjat jobba (praktiserar) så jag kan inte skriva så mycket för jag e oftast trött när jag kommer hem och vill ta mig en dusch och sen bara chilla. Brukar sitta vid datan kanske en timma eller lite mer när jag kommit hem från jobbet.

Idag e jag hemma för jag pallar inte med jobbet för jag har jobbat röven av mig känns det nästan som, haft väldigt mycket åh göra så idag lurade jag mina föräldrar och sa att jag e sjuk och dem gick på det tror jag iaf :P. Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka vila lite för jag känner mig ändå inte riktigt kry faktiskt e lite förkyld fortfarande, har varit det nu i typ 2 veckor eller mer :o. Sen ska jag spela lite tv spel för det var ett tag sen nu pga jobbet. Aja nu ska jag kolla på tv så jag får se om jag ska skriva sen igen. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0